Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Pytania i odpowiedzi

  • Dokąd wysyłamy zamówienia?

 - Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.

  • Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?

- Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.

  • Jakie są zalety rejestracji konta?

- Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.

  • Ile trwa dostawa?

- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

-  pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
   przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

  • Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.  W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:

Cortina Poland Group Sp z o.o
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice

Tel : 734-210-210 

Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki pierwotnej. 

Uwaga : Klient zwraca przedmiot na własny koszt . 

  • Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.