Promocje
KOCIOŁEK ŻELIWNY EMALIOWANY 8L GARNEK pieczonek
KOCIOŁEK ŻELIWNY EMALIOWANY 8L GARNEK pieczonek
209,00 zł 195,00 zł
szt.
Girlanda ogrodowa 10 LED - multikolor
Girlanda ogrodowa 10 LED - multikolor
62,99 zł 54,99 zł
szt.
HAMAK OGRODOWY MOCNY 80x200cm DO 200KG HUŚTAWKA
HAMAK OGRODOWY MOCNY 80x200cm DO 200KG HUŚTAWKA
22,99 zł 19,00 zł
szt.
Lampa lampka naftowa na baterie nocna złota AAA
Lampa lampka naftowa na baterie nocna złota AAA
19,79 zł 13,99 zł
szt.
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Czarny
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Czarny
44,99 zł 37,50 zł
szt.
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Biały
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Biały
44,99 zł 37,50 zł
szt.
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Szary
Latarenka z krzyżem LED na baterie duża - Szary
44,99 zł 37,50 zł
szt.
Pochodnia solarna zestaw 4szt 400 mAh akumulator
Pochodnia solarna zestaw 4szt 400 mAh akumulator
94,64 zł 78,00 zł
szt.
Słoik dekoracyjny sukulent ozdoba LED
Słoik dekoracyjny sukulent ozdoba LED
19,99 zł 13,99 zł
szt.
Żarówka ozdobna sukulent LED + baterie
Żarówka ozdobna sukulent LED + baterie
19,99 zł 14,90 zł
szt.
Girlanda ogrodowa łańcuch świetlny 6,2m + Żarówki
Girlanda ogrodowa łańcuch świetlny 6,2m + Żarówki
66,49 zł 54,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi
  • Dokąd wysyłamy zamówienia?

 - Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.

  • Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?

- Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.

  • Jakie są zalety rejestracji konta?

- Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.

  • Jakie są koszty dostawy?

- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD lub w sporadycznych wypadkach inną firmą przewozową. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i wynosi 11,98 PLN przy wybraniu opcji przedpłata na konto lub 16 PLN przy opcji przesyłka za pobraniem.

  • Ile trwa dostawa?

- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

-  pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
   przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

  • Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.  W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:

Cortina Sp. Z o.o. Sp. K.
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice

Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki pierwotnej. 

Uwaga : Klient zwraca przedmiot na własny koszt . 

  • Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl