Promocje
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - WW
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - WW

9,99 zł

Cena regularna: 12,99 zł

Najniższa cena: 12,99 zł
szt.
Wkład LED choinka 2 x R6 - Zimny biały
Wkład LED choinka 2 x R6 - Zimny biały

5,99 zł

Cena regularna: 7,49 zł

Najniższa cena: 7,49 zł
szt.
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - MULTI
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - MULTI

9,99 zł

Cena regularna: 12,99 zł

Najniższa cena: 12,99 zł
szt.
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - Zimny biały
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - Zimny biały

66,00 zł

Cena regularna: 89,40 zł

Najniższa cena: 89,40 zł
zestaw
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - CW
Lampki choinkowe 20 LED na baterię - CW

9,99 zł

Cena regularna: 12,99 zł

Najniższa cena: 12,99 zł
szt.
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - zielony
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - zielony

66,00 zł

Cena regularna: 89,40 zł

Najniższa cena: 89,40 zł
zestaw
Lampki choinkowe 1000 LED programator zewnętrzne - CW
Lampki choinkowe 1000 LED programator zewnętrzne - CW

116,99 zł

Cena regularna: 129,99 zł

Najniższa cena: 116,99 zł
szt.
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - 7CC
Wkłady LED do zniczy choinka 12 szt - 7CC

66,00 zł

Cena regularna: 89,40 zł

Najniższa cena: 89,40 zł
zestaw
Lampa LED dotykowa biurkowa - Biały
Lampa LED dotykowa biurkowa - Biały

94,99 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 4,01 zł
szt.
Lampa LED nowoczesna metalowa - Czerwony
Lampa LED nowoczesna metalowa - Czerwony

74,99 zł

Cena regularna: 79,99 zł

Najniższa cena: 79,99 zł
szt.
Lampa LED dotykowa biurkowa - Czarny
Lampa LED dotykowa biurkowa - Czarny

94,99 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 4,01 zł
szt.
Lampa LED metalowa biurkowa - Żółty
Lampa LED metalowa biurkowa - Żółty

74,99 zł

Cena regularna: 79,99 zł

Najniższa cena: 79,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
 
Pytania i odpowiedzi
  • Dokąd wysyłamy zamówienia?

 - Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.

  • Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?

- Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.

  • Jakie są zalety rejestracji konta?

- Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.

  • Jakie są koszty dostawy?

- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD lub w sporadycznych wypadkach inną firmą przewozową. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i wynosi 11,98 PLN przy wybraniu opcji przedpłata na konto lub 16 PLN przy opcji przesyłka za pobraniem.

  • Ile trwa dostawa?

- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

-  pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
   przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

  • Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.  W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:

Cortina Sp. Z o.o. Sp. K.
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice

Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki pierwotnej. 

Uwaga : Klient zwraca przedmiot na własny koszt . 

  • Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl