Promocje
Wianek ozdobny w kształcie serca 24cm
Wianek ozdobny w kształcie serca 24cm
34,99 zł 29,99 zł
szt.
Wianek ozdobny w kształcie serca 20cm
Wianek ozdobny w kształcie serca 20cm
29,99 zł 27,99 zł
szt.
Wianek ozdobny w kształcie serca 16cm
Wianek ozdobny w kształcie serca 16cm
24,99 zł 20,99 zł
szt.
Wąż świetlny napis NOWY ROK 280cm baner LED
Wąż świetlny napis NOWY ROK 280cm baner LED
79,00 zł 49,99 zł
szt.
Lampa ogrodowa 155cm solarna led wysoka latarnia
Lampa ogrodowa 155cm solarna led wysoka latarnia
58,99 zł 56,99 zł
szt.
3 x lampa solarna FLAMING 54cm wbijana
3 x lampa solarna FLAMING 54cm wbijana
34,99 zł 29,99 zł
szt.
Kociołek żeliwny emaliowany pieczonki 8L emalia
Kociołek żeliwny emaliowany pieczonki 8L emalia
249,00 zł 239,00 zł
szt.
20 x Wkład led do zniczy 2 kolory w opakowaniu
20 x Wkład led do zniczy 2 kolory w opakowaniu
72,00 zł 68,00 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Pytania i odpowiedzi
  • Dokąd wysyłamy zamówienia?

 - Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.

  • Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?

- Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.

  • Jakie są zalety rejestracji konta?

- Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.

  • Jakie są koszty dostawy?

- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD lub w sporadycznych wypadkach inną firmą przewozową. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i wynosi 11,98 PLN przy wybraniu opcji przedpłata na konto lub 16 PLN przy opcji przesyłka za pobraniem.

  • Ile trwa dostawa?

- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

  • Czy mogę odebrać towar osobiście?

- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.

  • Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?

-  pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
   przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.

  • Czy mogę zwrócić zakupione produkty?

- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie.  W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:

Cortina Sp. Z o.o. Sp. K.
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice

Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki pierwotnej. 

Uwaga : Klient zwraca przedmiot na własny koszt . 

  • Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?

Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl