- Produkty solarne(43)
- Lampki choinkowe(150)
- Dom i ogród(437)
- Wkłady LED(215)
- Znicze(12)
- Nowości
- Promocje
159,99 zł
Cena regularna:
199,99 zł
87,60 zł
Cena regularna:
99,60 zł
54,99 zł
Cena regularna:
79,99 zł
21,99 zł
Cena regularna:
24,99 zł
49,99 zł
Cena regularna:
64,99 zł
39,99 zł
Cena regularna:
49,99 zł
129,99 zł
Cena regularna:
169,00 zł
189,99 zł
Cena regularna:
249,00 zł
227,55 zł
Cena regularna:
299,00 zł
34,49 zł
Cena regularna:
49,99 zł
29,99 zł
Cena regularna:
32,99 zł
21,99 zł
Cena regularna:
23,99 zł
- Dokąd wysyłamy zamówienia?
- Zamówienia złożone w sklepie internetowym wysyłane są tylko na terytorium Polski.
- Czy muszę posiadać konto żeby złożyć zamówienie?
- Nie, można złożyć zamówienie bez rejestracji konta – wpisując jedynie swoje dane.
- Jakie są zalety rejestracji konta?
- Dzięki rejestracji mają Państwo dostęp do historii poprzednich zamówień, dane rejestrowe zapisywane są na naszej stronie, więc przy kolejnych zakupach nie będą musieli Państwo kolejny raz wpisywać swoich danych.
- Jakie są koszty dostawy?
- Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską DPD lub w sporadycznych wypadkach inną firmą przewozową. Koszt wysyłki naliczany jest do każdego zamówienia i wynosi 11,98 PLN przy wybraniu opcji przedpłata na konto lub 16 PLN przy opcji przesyłka za pobraniem.
- Ile trwa dostawa?
- Zamówienia zarówno przy standardowej przesyłce, jak i „za pobraniem” dostarczane są zwykle do 5 dni roboczych. Jeśli po tym czasie przesyłka nie została dostarczona, prosimy o kontakt mailowy.
Istnieje możliwość śledzenia przesyłki poprzez stronę internetową https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke
- Czy mogę odebrać towar osobiście?
- Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego. Dokładny termin odbioru ustali telefonicznie pracownik działu sprzedaży. Informujemy, również że siedziba firmy nie jest miejscem sprzedaży detalicznej.
- Jak mogę zapłacić za zakupiony towar?
- pobranie – opcja ta pozwala na zapłatę za produkty gotówką kurierowi przy odbiorze paczki.
przelewy24 – po wybraniu opcji Przelewy24 należy wybrać swój bank. Strona od razu zostanie przekierowana na stronę banku w celu zalogowania się oraz zatwierdzenia płatności.
- Czy mogę zwrócić zakupione produkty?
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta Klient ma prawo zwrócić zamówiony towar nieposiadający śladów użytkowania do 14 dni kalendarzowych od czasu objęcia zamawianej rzeczy w posiadanie. W tym przypadku należy wypisać wzór formularza odstąpienia od umowy i dostarczyć na swój koszt produkty na adres:
Cortina Sp. Z o.o. Sp. K.
ul. Wolnego 8
40-857 Katowice
Po otrzymaniu zwróconego towaru, mamy 14 dni za zwrot kosztów poniesionych przez konsumenta, w tym zwrotu kosztu przesyłki pierwotnej.
Uwaga : Klient zwraca przedmiot na własny koszt .
- Co zrobić gdy otrzymałem towar uszkodzony?
- Zgodnie z obowiązującym prawem każdy konsument ma prawo do złożenia reklamacji. W tym przypadku prosimy o informację mailową (sklep@cortina.pl) o zaistniałej sytuacji. Pracownik działu sprzedaży poinformuje, kiedy wadliwy towar zostanie odebrany. Do spakowanego towaru prosimy o dołączenie wypełnionego formularza reklamacji.